Lite roliga saker

Har hänt en hel del bra grejer det senaste. I måndags testade jag på BOX. Riktigt kul och det gav en riktig träningsverk kan jag säga.

I tisdags hann jag precis komma på att jag hade ett möte med min arbetschoach 20 min innan bussen skulle gå... Mötet gick bra, nu är jag inskriven i UGan så nu kan jag äntligen söka praktik/utbildning genom dem. De lät positiva till min idé om att starta eget så nu ska jag söka en praktikplats på socialkontoret där jag kan lära mig om egenföretagande. Sen umgicks jag med Mli, Linda och Vanessa. Vi såg filmen Red rihding hodd..? Stavas det så? jaja..

Onsdag var en lugn dag fram till kvällen då jag åkte på Spinning+Core och efter det badade jag med Kim och Jonas. Det känns i kroppen idag kan jag säga!

Idag var jag på la Vouge och blev pillad i håret (mer dragen faktiskt ;P) Emelie testade olika bal/brudfrisyrer på mig. Och ikväll var och och Elin på Intro i gym. Gissa vem instruktören var? En fd AWPEare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0