Det är vitt!

Hej. Idag har jag målat i köket. Vilken skillnad! Bara lite vit färg över det som var "vitt" och sen TADA!! Superfint och jätte fräscht. Så nu finns det bara en vägg kvar med denna tapet på i köket. Och det är den väggen jag hade tänkt göra randig.

 

Innan, kolla in noga på köksön. Speciellt på kanten där är det väldigt grått pch fult.

 

Men nu är färgen slut:( Det jag önskar mig mest just nu är en 3liter hink matt vit färg från Rusta och en hink med grå färg för jag vill fortsätta nu när jag har ångan uppe och måla i hallen och i köket också.

 

Igår var vi (Jag, Kim, Åsa, Peder, Viktor, Oskar och Edvin) och badade i Örjanshallen. De hade en hinderbana uppe och vilket liv! Alla lekte som galningar och det var riktigt kul! Dock råkade jag halka och gled över en bit kardborrband som höll hinderbanan ihop. Det sved, i flera timmar. Nu är det bara små sår kvar, det röda och svedan är borta :D Sen efter badet åkte vi hem till Åsa och umgicks och åt köttsopppa till middag. Mums! På kvällen såg jag Sex and the City 2, den var bra, men jag tycker att serien är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0