Drömmar...

Jag har lagt märke till en grej. När jag får reda på att någon väntar barn eller nyss fick sitt barn eller när jag träffar bebisen för första gången så drömmer jag alltid om att jag och Kim också har en bebis eller att jag är gravid. Men det går aldrig bra för oss.

För ett tagsen drömde jag att vi glömde av bebisen i typ två dagar och inatt hade jag en liknande dröm.

Jag och Kim hade nyss fått en liten bebis, jätte liten och jättesöt. Men det gick inte så bra för oss. Vi glömde av bebisen eftersom att den inte skrek. Och när jag tyckte att det var konstigt att den sov så mycket så tittade jag till den. Då fick jag panik, bebisen var blå och kall! Jag sprang till Kim med den och sa att den var död och grinade som en tok. Kim tog den i sina hände och skakade lite lätt på den. Då vaknade den. Och jag grät och grät. Sen skulle jag försöka amma den. Det gick inte heller så bra. Det gjorde jätte ont och bröstvårtan blev typ 5 cm lång och sen ville inte jag amma mer.

Sen så skulle hela familjen gå på Liseberg! Men det gick inte så bra för mig då heller. För vi hade nästan ingenting till bebisen. Så jag var tvungen att leta upp en affär och köpa saker, de andra gick i förväg för de ville inte vänta på mig. Väl inne i affären hittade jag ta mig fan ingenstans. Bebisen började bli grå och jag måste hitta mat NU åt den. Sen visade det sig att jag var innne i helt fel affär... Från affären kunde jag se hur kul de andra hade på Liseberg. :(

Jag tror att mina drömmar påminner mig om att jag inte ska ha några barn än iaf. Det går aldrig bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0