Lägenheten

Tyvär tycks bilderna som jag tog på lägenheten precis när vi hade flyttat in dött tillsammans med min dator. Men de var ändå inte så roliga att se på, det saknades en hel del möbler och det var kartonger och IKEA kassar överallt. Men nu kommer en bildBomb över vår lägenhet. Börjar med köket och går sedan åt höger i lägenheten.


I köket vill jag måla väggarna grå istället för blekrosa. Annars är det rätt ok






Älskar vårt sovrum! Frächt, ljust, färg! Saknas bara lite på de övriga väggarna med det ska fixas snart.



Min byrå och spegel, bakom den är hallen. Men den är inte så intressant. Så det blev ingen bild på den. Här kan man också se att jag har målat en del av väggen vit, restan ska också bli så en dag.



Just nu är det denna tapet i hallen och matsal/kök. Inte min grej..


Här är vårat vardags rum. Här vill jag ha en härlig fondvägg och resten vitt eller grått.






Så här ser tapeten ut i vardagsrummet, jag gillar den inte!

Måste skaffa en bättre kamera, allt var verkligen suddigt och det ser då bättre ut i verkligheten än på bilderna.

Valde att inte ta bild på toan, för hur intressant är den att se? Den är blå och vit och jag har ett randigt duschdraperi... Ja det var väl allt som är värt att notera om vår toa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0