Måste bara berätta :D

Inatt hade jag nog en av de skummaste drömmarna jag någonsin har haft:

 Kim hade tappat sin snopp... Ja han hade tappat den, den gick av när han satt och spelade dator för han blev för ivrig när han vann. Den hade väl fastnar någonstans och sen när han hoppade upp så gick den av. Men det sjuka var att han inte ville berätta för mig hur det gick till, utan gav halvdana svar och undvek mina frågor (och det fanns en miljon frågor i mitt huvud). Men han visade mig lådan som han hade stoppat snoppen i, den var ganska illa tilltygad kan jag säga.. Men han berättade iaf att det gjorde ont.

Han visade mig sin snopp som den såg ut då när jag fick reda på det. Och det var inte vad jag hade förväntat mig, den var helt normal! De på sjukhuset hade gjort ett mycket bra jobb med att reparera skadorna, nästan som en liten uppgradering faktiskt :P

Var bara tvungen att skriva den här :D Det var det sjukaste jag har drömt på länge. Det tog mig en stund innan jag kom fram till att jag drömde. Och den förvirringen hoppas jag att jag aldrig kommer att behöva uppleva igen. Eller att se Kims snopp i en låda.

Så en hälsning till Kim: Bli inte för ivrig framför datorn, det kan sluta illa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0