Glad Påsk!

Ja idag är det påsk:D Så Glad Påsk! Första gången som jag inte firar påsk med familjen, så det blir inget äggrullning för mig i år. Vet inte om jag kommer att sakna det så mycket men det är ju tradition. Om jag hade rullatägg i helgen så hade jag försökt att få mitt ägg att se ut så här :


hade säkert inte lyckats så bra men iaf :D

Annars hade jag tänkt äta en hel del av dessa :



Så iår blir det att fira påsk i stugan med familjen Persson :D Vi ska grilla och göra sånt som man brukar göra i stugan.

I förrgår hämtade jag bokpaketet som jag beställde förra veckan, en matte A bok, en ny körkortsbok till Kim och sen shoppade jag lite på bokrean. Kunde bara inte låta bli, så fakturan hamnade på 910kr.. aj men oj så mycket jag har att läsa nu. Och nu kan jag äntligen börja plugga lite. Har aldrig trott att jag skulle längta till att plugga (framförallt matte). Men nu är det så, känns som att hjärnan krymper på mig. Haha nja kanske inte men jag ser fram emot Universitetet till hösten.

Kan ju också säga att jag har jobbat de 3 första dagarna nu på Refero. Jag sitter i telefon och försöker värva medlemmar till en "förening".. Ja inget jag kommer hålla på med hela livet iaf och man får ta en del skit av folk man ringer. Men andra blir glada. Och dom är så nöjda med våran prestation att vi fick vara lediga idag. Yääy!

Glad Påsk och iväg till stugan om ca 2-3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0