Påskhelgen och lite annat

Ja påskhelgen spenderades i Villvattnet med Kim, UllaBritt, Valter, Åsa, Peder, Edvin, Viktor, Oskar och Anton. Vi åkte först till Coop Forum för att köpa lite godis och annat snask inför helgen. Inte helt genomtänkt kanske att åka på Coop Forum kl 15-16 dagen innan en storhelg.. Det var kö till lösviktsgodiset, KÖ! Helt galet och en del sorter var slut och folk skulle ha godis. Kö till kassan var inte heller så kort kan jag ju säga men det gick. Till middag blev det en dubbel Bureburgare på X:et. Mums!

I Villys tog vi det mest lungt. Vi såg på Hockeyn, så skönt att SAIK vann över AIK! På lördag kanske vi ska gå på matchen mot Brynäs, kanske. Vi grillade allt vi åt istortsett :D Så gott! I lördags blev det en dunder middag. Grillat kött, majs, hallomiost, potatisgratäng och lite andra tillbehör :) Inte den påskmat som jag är van vid men det var grymt gott ändå. Sen blev det alldeles för mycket godis som det alltid blir på påsk :P

Jag har också börjat läsa boken Googolplex igår, jag kunde knappt lägga ner den! Den är så grymt bra! Jag har nog en grej för böcker som handlar om en framtid där dagens samhälle har kollapsat och ett helt ny tillvaro existerar.

Idag har jag jobbat. Det var inte alls inspirerande och jag var allmänt less efter första minuten. Men det gick ändå bra och jag lyckades värva fler idag än någon annan dag. Efter jobbet så skyndade jag mig till Zumban. Vilket pass! Det var en ny tränare och hon ska jobba där nu permament. Hon var en bättre ledare än den förra för hon pratade mer och hon hade ett helt nytt upplägg. Istället för att dansa till en massa olika låtar så körde hon en korografi hela passet men delade upp det och la till nya rörelser när vi hade lärt oss det vi just gjorde. Så tempot gick aldrig ner och jag har nog aldrig skakat så mycket rumpa. Och när man tyckte att man hade lärt sig det mesta så ökade hon tempot och ja det var riktigt kul.

Nu har jag just sett klart Top Model Sverige finalen :D  Så nu blir det mer Googolplex och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0