Skolstart

Imorgon drar nollningen igång med universitetet. Är jätte pepp! Ska bli så kul att äntligen få använda skallen till något :) Mli ska också börja plugga nu, är lite smyg avis på hennes nya skolväska :P Satt och kollade på nätet efter en ny själv men jag hittade ingen. Men jag hittar säkert någon om ett tag.
 
Känner också för att uppdatera graderoben lite, en del kläder har jag haft sen högstadiet och jag tycker att universitetet känns lite mognare på något sätt. Nog för att jag är säkert lika omogen men ändå :P 
 
Det ända som gör mig nervös är tanken " Tänk om jag inte klarar det och får IG? " Då får man inte fortsätta med de andra kurserna och csn blir arga och vill inte låna ut mer.. Vad ska jag göra då?  Men samtidigt så är jag mer motiverad nu än i gymnasiet så det borde ju gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0