Sommarreflektioner

Nu blir de å skriva känner jag, har ju som varit ganska tomt här på bloggen i sommar. Det kan ha något med att göra att jag har jobbat en hel del och att jag helt enkelt inte har orkat blogga när jag var ledig. Men inga ursäkter finns det nu! Badet har stängt för i sommar, det blir bara kallare och kallare och mörkare för varje dag. Tänk att sommaren har gått så sjukt fort. Och det har som inte varit en ordentlig sommar heller, jag har knappt gjort något sommrigt alls, grillat kanske 3 ggr, badat 2 ggr och sen mest jobbat och gjort nada.
 
Och nu märker jag att jag har bott i norr länge. Tittar ut på kvällen när det är alldeles mörkt och det första jag tänker är " Onej! Det har blivit vinter! " samtidigt som jag känner paniken och vinterdeprisionen kommer smygandes. Tur att jag har lillkissen Tor att värma mig med :) 
 
Nä nu blir det å pumpa ut fler inlägg nu när jag har ångan uppe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0