Lite påöking på önskelistan :)

Som alltid när man skriver en liten önskelista så kommer man alltid på någon grej till när man är klar. Men en sak som vore helt underbart att ha är Philips Wake Up Light alarmklocka. Jag tror att det skulle bli mycket lättare att vakna om det faktiskt var lite mer morgon på morgonen :) Speciellt i detta mörker. Och så kan den användas som vanlig sänglampa :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=gFeEEiEZHVI Klicka på länken så ser ni hur den funkar. 
 
Sen lite söta teburkar, Gärna i lite retro stil i glada färger. 
 
 
 
Igår var jag och Kim och såg the Hobbit i 3D. Det var grymt! Den var hur bra som helst! Jag längtar till uppföljaren! .
Den var så vackert gjord och bland önskade jag att det gick lite långsammare så att man skulle hinna se allt .Men jag får väl se den igen hemma. Och jag kommer inte att lida :D Jag gillar att bion hade en "Hobbit" meny. En special popcorn låda och en fin plastmugg med Gollum, Gandalf eller Bilbo på. Och så fick man en liten plastfigur (typ happy meal leksak fast lite finare) Men det känndes lite överdrivet tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0