Alla hjärtansdag och mörbultad kropp

Aj min kropp... detta kommer att kännas imorgon. För snart 2 timmar sedan var jag på BOX och idag hade vi en ny ledare han heter Patrik och jag fick köra med honom (satan vad han svettas, blev nästan mer blöt av honom än av mig själv.. det är lät dumt men sant..). Råkade få en mits i pannan också, det gäller att vara snabb. Ja jisses vilket hårt pass... Händerna skakar fortfarande lite och när vi var på ICA efteråt så kunde jag knappt lyfta ett juicepket. Det är ett tecken på att man har kört hårt. Men det är bra. Burn lovehandels BURN!!!

Nu återhämtar jag mig med Top Model Sverige och Prodject Rumway och fruktsallad. Ska ta mig en keso-knäckemacka om en liten stund sen blir det sängen eller Sims.. :P 

Att det är alla hjärtansdag har jag inte märkt så mycket av annat än folks uppdaterningar på Facebook. Imorgon blir det bad om jag kan röra på kroppen och sen på kvällen åker jag Kim och Jonas till Ånäset för att sova över där och sen på torsdag ska vi gå på Noliamässan i Umeå, det är en mässa för jobb och utbildning och jag tänkte kolla in alla alternativ och om det finns någon framtid för mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0