Skum dröm inatt

Inatt hade jag en jätte skum dröm allt hamnade i en sån konstig ordning så jag är inte helt säker om jag skrivier rätt :P

Jag, Mli, Kim och Krister var ute i en skog, vi var inte så jätte nyktra. På någotsätt börjar jag skära skivor av en leverpastej, skivorna blev jätte krokiga och jätte tjocka och alla de andra började mobba mig för att jag inte kunde skära leverpastej. Sen hittar vi en leksaks-kassapparat och funkade och vi började greja med den och Mli tyckte att den skulle bli prefekt till Vansessa. Sen kom Kim fram med en kontroll till en radiostyrd sak, han lekte med den som en galning men den andra delen syntes inte till den var kvar nån stans där inne i skogen. Men lika kul var de ändå.

Och sen *plopp* så var vi i mitt och Kim  sovrum och skulle ha lite roligt allihopa... Allt var jätte flummigt och det vart mer brottning än något annat... Och så *vipps*...

Så var vi tillbaka i skogen men nu var Ullabritt med oss. Hon hade hittat en matlåda i skogen med en massa underlig mat i. Mli och Ullabritt tjivades lite om vem som skulle ha den. De kom fram till att nästa matlåda som de hittar skulle Mli få, tydligen skulle de hitta den på nästa släktkalas..

Ehhh... Ja ni kan tänka er hur förvirrad jag var när jag vaknade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0