Aj min nacke!

Ah nacken har fått stryk big time.. :( Har gått runt i lägenheten utan bh lite nu och då under veckan och igår invigde jag Hell bunny klänningen och då hade jag inte heller bh på mig, för jag tycker att halterneck grejen förstörs med bh band. Men nu, åhh vad jag ångrar det! Smärtan ger sig aldrig och massage är nästan för smärtsamt för att det ens ska vara värt det. Vill bara tänka och fokusera på annat för att hålla smärtan borta för om jag tänker på det så börjar jag nästan gråta. Imorgon ska jag in till stan och leta en ny bh som ger stöd och är nog stor. Misstänker att jag har gått upp till F nu... Hoppas verkligen inte att det blir G..

Googlade ordet "nacke" för jag tänkte visa var jag hade ont och hittade den perfakta bilden.



I allt det där har jag ont bara för att jag har gått runt utan bh... Det strålar ut lite i armar och ner i ryggen också. Och bilden kom ifrån en artickel om kroniska nacksmärtor och hur träning påverkar det. Och det är ju ett tag sen jag gick på ett Boxpass och jag tror att det också kan ha med saken att göra också.

Jag är bara 20år vart ska det här ta vägen? Man är ju inte färdig vuxen förrens man är runt 25 och sen ska man ju få barn också. Hur stora kommer mina tuttar bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0