Studenten :)

Idag åkte jag in för att fira Elin som tog studenten idag! Hon blev jätte glad! Och just när hennes klass hade gått av scenen för att säga Hej då/ hålla tal/ sjunga så kom Big Steve fram och de började sjunga tillsammans och han öppnade en champanjeflaska och grattade alla studenter och allt filmades och kommer väl ut om någon dag på Youtube. Grymmt!

Åh jag ville verkligen springa med alla studenter och åka flak och vara så där lycklig igen! Fick verkligen hejda mig flera gånger idag. Jag älskar att gå på stan en sån här dag, alla är där och alla är så glada. Och dom hade så tur med vädret att det inte är klokt, det regnade ganska mycket runt 11-12 och sen när det började va dags duggade det bara och sen när de första kom ut på trappan sprack solen fram mellan molnen. Och sen så blev det bara finare. Väder gudarna är med oss! Hoppas att den är med Mli imorgon när hon ska fota ett bröllop.


Här är en länk till Big Steves youtube sida där han lägger upp videor. Han är från england och han åkte till Skellefteå för att visa världen vad som finns att göra här uppe. Han vet helt enkelt ingenting om Sverige och han är här för att testa typiska svenska saker, som surströmming och snus! Det är riktigt kul att se och som sagt snart kommer det väl ett klipp om studenten :D

http://www.youtube.com/bigstevefromengland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0