Helgen

I helgen var jag och Kim "bebisjourhavande-nattbarnvakter" åt Åsa. Hon skulle fått bebis i helgen men han ville inte titta ut, men det var kul att umgås med barnen och Åsa och Peder ändå. Vi bakade tårta, lekte i parken och tog det ganska lugnt.

I fredags beställde jag och Kim ringarna, men dom får ni se när dom kommer :)

Idag blev det inget jobb, skulle börja på ett nytt projekt som marknadsundersökare istället för medlemsvärvare idag. Men de hande inte fått materialet och det fick jag veta när jag kom dit... suck hem igen och göra strunt typ. Det blev Sims3 i 2 timmar, städa, diska, laga mat och umgås med Jonas och Kim (vi tog en glass på Alba i solskenet). Och nu börjar jag snart dreggla för klyftpotatisen börjar lukta förjävla gott till det blit det kyckling, hallomi, sallad och sås :D Kanske en kall öl också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0