Dugga igen :(

Imorgon är det dugga i fysiken.. Ja jag vet inte riktigt hur det ska gå. Jag hänger med på lektionerna men sen när jag ska göra uppgifterna i boken så fattar jag noll och fastnar hela tiden på uppgifter. Så jag ligger lite efter men har pluggat en del ikväll. Men jag tror inte att allt sitter bra nog. Men jag vill ju ändå göra bra ifrån mig på duggan, vore skönt att kamma hem ett poäng till tentan.

Det var ju nästan så att poängen från duggan på kemin avgjorde domen.. Men jag hoppas att det går bra. Fick låna Markus formelsamling till duggan för min här ännu inte hunnit komma än och jag som betalade extra för snabb leverans... Jaja den kommer väl lagomt till imorgon kväll.

Tog en sväng på stan med Linda:) köpte lite till julgranen, två julstjänor och sminkborstar :) här blir det bara mer och mer julstämming för varje dag :) kanske ska ta och köpa mig ett mumsigt te och bara mysa i helgen. Köpte nya vinterskor igår :) nu är jag både varm och snygg! Dom är inte så klumpiga och fula som mina andra men dom är precis lagomt varma. Inte så att man dör inomhus men är ändå varma ute. :)

Här är en av fåglarna jag köpte till julgranen den andra är röd, jag tror att granen blir väldigt glittrig i år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0