Första veckan

Ja nu är första veckan avklarad på universitetet :) det har gått ganska bra tycker jag, det är ett jäkla tempo kan jag säga. Vi har redan kommit på kapitel 3 i kemiboken, nu har vi kommit till atomteori och strålningar mm. Inte det enklaste kanske.. Biologin är rätt lätt, vi har artbestämt växter och nu är vi på livets kemi. Fotosyntes, cellandning och sånna saker. I matten har vi just avklarat rep. av algebran från À kursen, nu börjar det jobbiga. Funktioner och sånt. Det jag hatade mest på gymnasiet men det är bara att bita ihop. Jag måste klara det.

Har en ny mobil nu, en iPhone 4s :D sitter och bloggar på den nu faktiskt :) går ganska bra. Tog några fina bilder på tor med den ska försöka få upp en bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0