Helgen

I helgen har jag tagit det ganska lugnt, pluggat lite grann men inte alls så mycket som jag borde ha gjort. Men det får jag ta igen ikväll.

Igår hälsade på Mli och Krister och grattade han på födelsedan och åt tårta:) sen var jag med Linda och vi åt typ pita tacos på det som fanns och såg på face off och umgicks. Pratade om livet, killar, skola och en massa sånt :)

Idag har jag varit duktig! Jag har dammsugit och damtorkat och fixat hemma, snart blir det affären och köpa mat. Sen laga matlådor i mängder för på måndag ska även Kim börja skola. Han ska gå en 3 månaders utbildning till personlig assistent. Sen hoppas jag att arbetslösheten ska vara veck.

Jag är mer och mer inne på att bli forskare och varför inte? Jag klarar ju matten som jag tyckte var helt omöjlig förut så varför skulle jag inte kunna fortsätta? En del undrar varför jag inte vill bli läkare men efter igår då lindas hund fick diarré så vet jag att jag aldrig skulle klara av det. Stod minst 10 meter ifrån men mådde så illa att jag fick ont i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0