Påsklovet

Nu ska jag göra en sammanfattning av mitt påsklov.

Dom första dagarna gick åt att förbereda och ha våran påskfest. Festen blev riktigt rolig men vi åt alldeles för mycket mat. Så mot slutet så var alla riktigt trötta och för mätta :) jag gjorde också en riktigt lyckad påsktårta. Den blev superfin!

Dagen efter mådde jag skit. Var bakis och hade feberfrossa samtidigt. Men Kim var gullig och städade bort efter festen.

Dagarna efter det läste jag mest och låg och snorade.

I torsdags var jag hos Mli och vi fotade. :) så längesen det var sen sist. Det blev så sjukt fina bilder. Och det kändes som att jag lärde mig en hel del nytt. För vi kollade på bilder på nätet undertiden och studerade hur dom hade gjort.

I fredags gjorde jag inte så mycket. Vi såg på hockey och gick och la oss nästan direkt efter det.

I lördags var det högskoleprovet. Nu önskar jag att jag hade gjort det mest som på test i höstas. Jag hann knappt läsa allt jag skulle läsa på de första del proven. Men på de sista hade hjärnan vaknat och jag hade fått in hur man skulle göra.

Till lunch åt vi på Stigs. Vilket jag ångrar efteråt. Jag fick matförgiftning av bakelsen jag åt. Mitt i sista provet fick jag ont i magen och mådde illa. Sen blev det bara värre. Hela kvällen låg jag och krama porslinstronen. :( rolig lördag... Not!

Igår gjorde jag inte så mycket, låg och vilade upp mig efter lördagens surprice och tvättade där emellan.

Idag börjar vi med Kemi B. Jag är inte så jätte taggad men nu är det bara det sista kvar! Fick G i Matte D också! Två kurser kvar nu! Det här klarar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0