Imorgon gäller det

Imorgon är det omtenta i fysiken. Åh vad jag är nervös, less och trött på allt ihop. Men det är nu det gäller, nästan som sista chansen om jag vill komma in i Umeå efter sommaren... Men nu förstår jag lite mer iaf, när jag tittar i formelsamligen så förstår jag vad det är och när jag ska ha dom osv. Men när jag tittar på uppgifterna fattar jag noll, inget hänger ihop... Men det var lika dant förra gången men då fattade jag inget av formelsamligen heller. Förhoppningsvis räcker det till ett G iaf. Vore så jäkla skönt! Jag har inte alls lust att läsa om kursen på KOMVUX nästa år!

För att göra det ännu lite roligare så känns det som att jag börjar få feber... Ahh! Är så nervös över att missa bussen imorgon eller att något krånglar.

Katterna kommer nästan helt överens nu :) fast dom sover mest ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0