20 år!

Yes! Nu blev jag äntligen 20år ! Så nu får jag följa med in på systemet med de andra och slippa känna mig som en liten barnunge när de andra går in och jag får gå in i en närliggande butik och små tjura. :P Synd att systemet är stängt på söndagar, men i morgon då ska jag in :D

Egentligen var det tänk att vi skulle ut på krogen och fira både mig och Kim och ha jätte kul, men ingen hade råd... Så det blev en lugn kväll med Linda istället. Vi målade, såg på film och serie och åt god mat (lax<3). Sen åkte jag hem och myste med Kim. Får se vad denna dag har att erbjuda.

Synd att det ska vara så jävla kallt annars hade jag mer än gärna åkt pulka eller nåt sånt. Tror att det var -33 igår, UCH! Det är kallt då bilarna värgar stara, telenätet frusit, när det inte går att betala med kort på OK för något har frusit sönder, och ögonfransarna fryser ihop när man går ut och går. Då är det kallt!

Nu har jag iaf sparat ihop hälften till datorn som jag vill ha, 2500kr kvar! Det är också en av anledningarna att det inte blev någon krog. Känns inte så värt att bränna bort de pengar jag sparat på alkohol när det är en dator jag behöver. Supa kan jag göra nån annan dag.


Sen jag skrev sist har jag lekt på leos, badat på edda, tränat, bakat, varit hos Harr och lånat ut mitt hår till bal/brud uppsättning. Säkert en heldel mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0