Polefit

Åh jag är så peppad, imorgon ska jag göra en liten uppvisning på julfesten på Polefitstudion :) Det ska bli kul men sjukt nervöst :P Jag har knåpat ihop en egen korregrafi och igår övade jag på den för första gången och tllslut satt den riktigt bra. Jag ska dit igen ikväll och öva i 1,5 timmar till sen så borde den ju sitta rätt bra :P 
 
Jag fick beröm av en av tjejerna som var på friträningen igår! Hon tyckte att jag hade bra flyt och att det såg profsigt ut :D Och hon går en nivå över mig! EGOBOOOST!! Har varit grymt peppad efter det. 
 
Och för varje vecka känner jag skillnaden i kroppen mer och mer. Börjar bli starkare i bålen och ryggen. Mina lovehandels börjar försvinna. Brösten har gått ner ca 2 kupor nu :D Ryggsmärtan är helt borta. Armarna blir starkare och större. Och magen blir hårdare :D Och byxorna blir förstora. Och ha inte gått ner något än vad jag vet. Det betyder en sak, MUSKLER! Just nu är jag på värsta uppåt vågen :) Har inte gjort något speciellt med kosten, äta lite nyttigare kanske och mindre snabbmat. Och mindre creme fraich och matlagningsgrädde, men det är mest för att skona magen och för att jag är för snål för laktosfritt. 
 
Men framför allt kicken när man sätter ett trick/korregrafi felfritt är helt oslagbart :D 
 
Kanske borde lägga om kosten lite så att jag blir av med lite mer fett och får mer muskler :P 
 
Ikväll blir det stan, Polefit och sen utgång. YÄÄY!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0