Ännu en serie uttittad

Igår såg jag 18 avsnitt av "10 things that I hate about you" med paus för mat och tandborstning:) Drömde rent av om serien hela natten och vaknade på ett mycket bra humör:) Så det första jag gjorde var att slå på datorn och såg de två resterande avsnitten som jag inte orkade se för det blev lite väl sent igår.. Och nu så är denna underbara serie uttittad *snyft* Serien var så otroligt bra!! Den hade allt, galna tonåringar med orealistiska drömmar, humor, kärlek, kyssar, bråk, intriger och snygga killar:D Bra att ha något att se på nu när Kim är så långt bort :( Så nu är jag på jakt efter en ny serie att se på. Jag har insett att serier är mycket roligare att se än filmer, för då får man följa karaktärerna mycket längre och händelserna blir mycket mer invecklade:D

Jag är nog lite av en serie nörd, i år så har jag sett 200 avsnitt av Sailor Moon, 6 säsonger av Desperate Housewives och nu denna serie på mindre än 24 timmar... Sen ett antal avsnitt av Simpsons, Family Guy och allt annat som går på tv.

Så, är det någon som har en serie som ni tycker att jag ska se? I så fall så får ni jätte gärna skriva ner den i komentarfältet :D   

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0