Dag 18, min favirot födelsedag

Min favorit födelsedag var nog någon av dom jag hade när jag var liten. Men jag vet inte riktigt vilken, alla var nog lika bra misstänker jag:D.

Men jag minns min värsta iaf, det var min 17 födelsedag. Det var min första födelsedag uppe i Torpshammar och självklart längtade jag hem. Samtidigt så hade jag drabbats av en hemsk muskelinflamation i hela ryggen och det ända jag gjorde den dagen var att ligga och stirra upp i taket med tårarna rullandes ner för kinderna och lyssnade på musik och försökte hantera smärtan som aldrig ville ge sig. Runt 9 på kvällen kom mina vänner på att det var min födelsedag så de bakade mig en kladdkaka och jag fick en kopp av Pia i present. När jag hade ätit lite kladdkaka så gick jag in till mitt rum igen, vilket inte var allt för enkelt pga ryggen.

Ja det sammanfattar väl den dagen. Inte den lyckligaste i mitt liv, men ett år äldre blev jag ändå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0