Dag 21, ett minne

Jag tänkte skriva om nollningen i ettan.

Alla hade gått runt och varit både nervösa och peppade inför den kommande nollningen. När natten väl kom då nollningen var stensov jag. Just då hade jag en kompis som hette Pia som sov över i mitt rum. Vi hade släckt lampan ca en kvart innan treorna kom. Jag stensov och var helt omöjlig att få liv i.
På morgonen när jag precis hade vaknat berättade Pia som var helt upp i varv att nollningen hade varit och hon berättade vad dom fick göra och hur illa dom luktade. Jag hängde inte riktigt med när hon förklarade för mig så jag trodde att hon berättade om en sjuk dröm som hon hade drömt under natten. När jag väl kom ut i köket så berättade de andra att nollningen hade varit och då blev jag helt paff. Hur fan kunde jag sova igenom det? Det brukar ju ta flera timmar för mig att somna ibland ju...

Men jag känner att det inte var något viktigt som jag hade missat, men visst så undrar jag lite hur muffins med surströmming och kattmat smakar. Men jag tror inte att jag kommer att försöka ta reda på det ..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0