Dag 01 i utmaningen, presentation

Namn: Annica Maria Ivansson
Ålder: 18 år
Bor: Folkbokförd i Bitterna, studerar i Torpshammar med sambon Viktor, är oftats i Skellefteå
Gör: Studerar i Torpshammar och lever livet i Skellefteå med min underbara pojkvän på helgerna. Ibland stannar jag kvar i Torpshammar på helgerna men de är inte många nu förtiden:)
Hårfärg: Min äkta hårfärg har jag snart inte sett på 3 år, men jag vet att den är brun och ganska lik den färg som jag har nu.
Kroppen: Är 174cm lång och har storlek 39 på fötterna, har gått med i Åsas och de andras viktminskartävling. Vilken tur att jag vägde mig förra helgen bara på skojsskull, annars hade jag ju missat de 2,1kg som försvann denna veckan till tävlingen.
Längtar till: Studenten! Och att efter det flytta ihop med Kim, det är våran plan iaf:) Och givetvis längtar jag till USAresan, tror dock att den kan vara mycket jobbig med tanke på att vi åker buss typ hela tiden:(
Saknar: Min familj och min underbara pojkvän Kim när vi inte är med varandra och med han hans underbara familj som har välkommnat mig med öppna armar:)
Allergier: Pollen (vissa år), mygg när de är tok mycket av dom (blir hängig och slö), laktos speciellt fil och yogurt.

Finns säkert mycket mer att säga om mig, men det får ni veta under dom kommande 30 inläggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0