Lite ändrade planer

Planen var att jag och Kim skulle ta kustbussen upp till Skellefte idag, men Kim ville stanna en helg till och skafferiet ekar tomt. Så imorgon blir det en sväng in till sundsvall för att fylla skafferiet och ev leta lite julklappar.
Men det är nog ganska bra att stanna hemma i helgen och plugga på allt nytt som vi har fått att göra och med tanke på hur min rygg har mått dom senaste dagarna så hade det nog inte varit roligt att sitta på en buss i 6 timmar.

Har förövrigt börjat läsa en ny bok. Det är den första boken i en serie som TV-seien True Blood baseras på. Vampyrer brukar vanligtvis inte vara min grej, men denna bok verkar lovande. Mest för att huvudpersonen kan läsa andras tankar förutom just vampyrers. Jag gillar böcker som är lite skumma och fängslande och gärna med lite humor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0