3 av 3 möjliga

Haha:) Min klasskamrater är riktiga vinnarskallar. Nu har vi vunnit handbollstunderingen för tredje gången!! Och i år var jag med och bidrog till vinsten för första gången. Det var riktigt kul att tackla ettor eftersom att jag inte är så haj på alla dessa regler och att hantera bollar så agerade jag "tacklare". Citat från Cissi: "Är ni osäkra på hur det här funkar så KÖTTA PÅ!! Ingen ska få bollen och dom ska inte kunna passa varandra!" :D Bra start på dagen:) 

Sen har ingenting hänt idag. Duscha, gick på Coop, lunch, hade religion i ca 10 min och nu sitter jag i datasalen och skriver ut min rapport som ska in imorgon. Självklart har skrivaren gått i strejk men jag kämpar på med den jäveln. Hälften är utskrivit nu:)

Imorgon ska vi ha projektarbetsmässa, hade tänkt ut värsta idéerna till min redovisning. Bildspel och bjuda på kladdkaka. Men bilder har jag inte ens börjat titta på och ägg har jag inga och det känns onödigt att köpa några när jag åker hem och är borta i ca 2 veckor på fredag. Så det blir jag och min utskrivna rapport som kommer att visas imorgon. Så intressant det lät... Funderar på att sätta mig och knåpa ihop en powerpoint, men få se om jag orkar. Sen har jag en lite annat att fixa imorgon. Hämta studentkläderna, kolla om 6te boken i True Blood serien har kommit till bibblan än och köpa creme freich med smak av tomat&basilika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0