Hot stuff i Ursviken ;)

Igår hade vi det jätte trevligt (jag, Kim, Matte, Skog, Sanna och Jonas). Vi bastade och drack några öl och lite cider. Efter en stund vart samyalsämnerna mer vulgära och sen fortsatte vi hemma på Stapelvägen 4. Runt 3 tiden var det dags för Jon blund. Grillade även för första gången i år, det vart något pepparkryddat avlånga bitar till det serverades potatisgratäng, bea, géle och saft :)

Idag hände väl inte så jätte mycket, gick över till Emelie och Krister och följde spontat med Emelie och Linda på en Jogging/Gå runda. Misstänker att jag har lite längre ben än dom :D

Sen gick jag över till familjen Dalman. Där hade Fredrik köpt sig en chilli sås på 22 800 scoville (Da Bomb Ghost Pepper Chilli Saus). Den var STARK!! En vanlig tabasco ligger på ca 2 000 scoville. Sen åkte vi till ICA och köpte en till chillisås på 234 000 scoville (Da Bomb Zero Ground). AJAJAJ!!! Säger jag bara!!! Fredrik började, han nästan grät och halsade yougurt och vatten och allt annat man kan tänka sig för att bli av med smaken. 25 min efter att han åt den började han bli människa igen (han satt kvar på stolen iaf). Han sköljde av skeden och upptäckte att den fortfarande luktade chilli, Kim antog utmaningen att slicka på den avsköljda skeden. Han typ dog. Jag ville se om jag skulle känna något om jag kysste han. Och jo det gjorde jag, helt jävla otroligt stark var den där. Sen var vi bara tvungna att ta en liten sked vi med, har aldrig smakat något som har varit så stark i hela mitt liv!! Ville gråta och dö. Vi stod på gården och gurglade vatten och drack yougurt i sinne. Nästa blir Da Bomb The Final Answer den ligger på hela 1 500 000 scoville!!! Pepparspray ligger på 5 000 000 scoville. Vi ville dö vid 234 000! Det är inte männskligt. Hur kan dom tilllåta det, och i ögonen också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0