valborg

Länge sen sist jag bloggade.. Oj vad har jag hunnit med? En MASSA! Hämtat balklänning, kollat gaddarna (2 hål som måste fixas dirr), kollat tandställningen, träffat mormor och morfar, ätit en massa italensk glass och thaimat och en massa annat onyttigt, solat, klippt mig. Det var nog allt tror jag. Och idag var jag och mamma iväg till Knalleland för att fixa nödvändiga saker som trosor :P Hade verkligen inga kvar efter USA där jag slängde de flesta för de var så utslitna :) Vi handlade även en hel del grejer till studenten och övriga kläder.

 

Hittade för övligt världens snyggaste utemöbler:) det är dom är på bilden, de blå tyckte jag var finast och de skymtar fram lite i vänstra hörnet :) Tokfint och helt mig med. Dock kostar de 700 kr. :( Finns på butiken Chilli.

Och idag är det valborg, vi kommer väl inte göra så mycket. Grilla och ha det bra antar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0