Snart en månad sedan

Imorgon är det exakt en månad sedan jag stod på ett lastbilsflak och skrek halsen av mig. Har faktiskt drömmar lite nu och då om studenten och jag längtar som tillbaka men mest för att det var så himla kul att gå ut och åka flak mm. Och att hela min familj var samlad var också otroligt skönt, både Perssons och Ivanssons.

Men det känn inte alls som att det är över än. Ibland kan jag komma på mig själv med att tänka: "Kanske ska göra en läxa? Det var ju så länge sedan jag gjorde en.. Jag ligger säkert efter. Men just ja, jag har ju tagit studenten!"


Och jag och Kim har nu bott ihop i snart en månad. Och vi har inte lyckats skaffa internet eller packat upp allt än (bara Kims kläder kvar). Men annars går det bara bra. Det är mycket jobb också kan jag säga. Lite kul när jag och Kim kollade på våra scheman i tordags och insåg att vi kommer att ses på måndag nästa gång... Men nu råkade jag bli sjuk så vi fick ju se varandra lite endå, men det går ju inte att hitta på något :(

För övrigt börjar jag bli jätte sugen på att gå på bio, vill se sista Harry Potter filmen och Kronjuvelerna.

I Torsdags var jag hos tandläraren och för första gången så fick jag lugnande. Det krävdes en extra dos för mig för det funkade inte riktigt ordentligt. Men denna gången så trodde dom på mig när jag sa att det gjorde ont när de borrade iaf :) Så jag fick lite extra bedövning också, sicken lyx va? :P När jag kom till Jonas lägenhet (vi fick låna den för där finns internet) så sov jag på soffan i 4 timmar för jag var så slut. Men det gick mycket bättre med lugnande kan jag säga, inte så mycket tårar och kallsvett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0