oj lääängesen jag skrev....

Ja oj det var säkert 2 veckor sedan jag skrev senast här... Förlåt :( Ska bli bättre på detta.

Jag kämpar så gott det går med träning mm. Men jag känner inga resultat. Och det suger!! Får väl ändra mer i kosten och skaffa lite mer rutiner.. HAr iaf börjat med att bara äta snask och annat onyttigt en gång i veckan. Och det ska jag hålla!

För övrigt har jag blivit inskriven i UGan. Så om 1,5 månader kommer det in lite pengar iaf. Och nu kan jag dessutom söka praktik. Måste bara få reda på mer hur jag ska göra osv.

Nu är jag och Mli klara med vårt hemliga present (jättetidig julklapp) till Linda. Vi målade två tavlor till henne. Hon ÄLSKADE dem!! JA allt vårt slit lönade sig. Vi vart typ rädda för att hon inte skulle gilla den, och ja vad gör man då... Ska lägga upp den bild på den imorgon.

Imorgon ska jag även följa med Mli och Linda in till stan, vi ska springa i affären och gå på bibblan :D Sen tänkte jag sy gardiner hemma hos Ullabritt och Valter. Och beställa biljetter till resan hem över jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0