Duktiga Jag!

Idag har jag varit duktig :) Jag sökte jobb på två ställen i hamn, hade varit 2 till om inte cheferna hade varit sjuka/ledig. Men ska söka fler imorgon.

Igår ringde jag Valter och frågade om han ville hjälpa mig till solbacken för att köpa färg, taklampa och lite tavellister. Han ställde upp :D Så nu har jag en massa färg (de hade ett erbjudande på rusta, 3 för 2 av just den färgen jag ska måla med!):D Så idag har jag målat och målat, slipat luckor, lagat mat och sökt jobb. Jag är duktig ja! Så otroligt mycket större lägenheten ser ut med lite vit färg.

Igår var det en otroligt irriterande telefonförsäljare som ringde mig. Först så skulle jag få en halvårsförbrukning av deras supermega otroliga hälsosamma omega3 kapslar som tack för att jag fyllde i en enkät på nätet. Men efter att ha fått prata en stund så skulle den omgången omega3 kosta mig 349kr.. MEN det är mycket billigare än andras omega3 OCH den är JÄTTE nyttig ALLA ska äta dessa. Kvittade hur många gånger jag sa att NEJ JAG VILL INTE HA!!! Först när jag sa till Valter " Han lyssnar verkligen inte på vad jag säger" då fattade han att jag inte var intresserad. Suck... Och dessa är de enda jobb som finns på platsbanken, jag undrar varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0