Hej

Idag försov jag mig.. så det blev ingen arbetsförmedling. :( Men det var praktikchans, inte jobbchans så jätte jätte dåligt kanske det inte är. Men det känns dåligt ändå. Sedan när jag skulle iväg och söka jobb på Ica så hade chefen redan slutat... Suck.. Men jag Kim och Jonas var iväg och badade idag. De hade en hinderbana uppe och den var rätt kul att gå på, lite halt bara :P När vi kom hem var vi döhungriga, det var inte ens kul. Imorgon ska vi iväg och bada igen, tre dagar i rad blir det. Tur att jag har allkort. Nu finns det alltid något att göra. Gäller bara att få med sig någon :P Just nu provar jag HM klänningarna som hämtade idag. Hur fina som helst! NU har jag två basklänningar som sitter som en smäck! Blev så irriterad när jag skrev mitt inlägg igår. Hade skrivit stycken och allt. Men ändå vart det bara en stor smet av ord när det kom upp på bloggen. Kvittade vad jag gjorde. Hoppas att det blir bra idag. Och Kim la upp en inlägg här igår, Kim bevisade för mig att det visst går att blogga med Ipoden. Vilket jag har testat en miljon ggr. Speciellt under USA resan. Vet inte vad han gjorde men funka det gjorde det. GAAAAH!! Nu blir jag arg! Inga stycken denna gång heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0