Spontan photoshoot :P

Både igår och idag har jag varit med Mli, Linda, Krister och lilla Vanessa. Igår (fredags) hade vi filmkväll och det blev att jag sov över. Vi såg på filmen RED som var riktigt rolig och bra. Köpte faktiskt nyttigt snacks som bestod av vindruvor, nötter och loka. Lika bra det med tanke på vad jag mumsade på till hockeyn dagen före.

Idag (lördag) när Mli kom hem ifrån spinningen och skulle köra hem mig så berättade hon att vi bara MÅSTE fota idag. Hon fick en massa idéer i bilen när hon såg solen och ängarna. Sagt och gjort, jag gjorde mig iordning raketsnabbt (tyckte jag), plockade upp Linda och sen for vi hela högen till Stensjön och fotade. Mli hade ne super idé och tog med sig en bit spetstyg. Hur snyggt som helst!!!

Här är resultatet :P



Spets bakom mig samt motsol :)



Spets framför så att det blir skugga :D Jag ÄLSKAR denna bild!!!



Och en hel del "nude" i gräset, så sjukt många som blev fina.

Dessa är dock de enda jag kan lägga upp, tog ner dem ifrån facebook. Resten finns på Mlis dator, ska be henne att skicka dem till mig för Kim tänkte fixa Photoshop. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0