:(

Suck såg just Brynäs vinna Guldet :( Nu vart man lite nere tror att jag ska ta och lägga mig nu...


Kan ta lite snabbt vad som har hänt det senaste bara.

Mån: Jobb 8-17, kom hem och låg i soffan och gick sen och la mig.
Tis: Jobb 8-17, Zumba! Så jäkla kul! Åh vill bara dansa varje dag! Nästa vecka så går det inte för då åker vi ner till min familj :)
Ons: Jobb 8-17, håruppsättning med Harr det blev jätte fint. Kom hem ca kl 20 sen såg jag kim och jonas kalla fakta. Det var riktigt intressant och det ledde till en hel del diskussioner.
Tor: Jobb 8-17, BOX riktigt kul! Mindre kul att se hockeyfinalen.
Fre: Då blir det mer jobb, ska ta en sväng på stan efteråt. Sen får vi se vad helgen bjuder på. Vi måste dock packa och städa en del hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0