Nere i södern

Nu är jag och Kim nere hos mina päron och sviskon :P I torsdags gjorde vi inte mycket jag och Kim var så trötta så vi sov en stud. I fredags tog jag och mamma en sväng i Lidköping och gick i "retrokvarteret". Kollade i nostalgeek på alla deras saker och nästa vecka ska de öppna en glass och milkshake bar i sann retrostil. Attans att man ska missa det men det får väl bli nästa gång. Sen gick vi in i klädbutiken brevid och testade kläder. :D Jag testade hur många som helst och det är alltid kul att shoppa där för allt sitter så bra på. Tillochmed de tajtaste fodralen. Hade aldrig trott att jag skulle kunna ha fodral. Men jo ett fodral med plats för en rumpa och ett par tuttar :D Kom faktiskt hem med ett. Det blev ingen mer kläning för de jag ville ha fanns inte kvar i den färgen jag ville ha. Men jag vet exakt nu vilken storlek jah ska ha. Bara beställa rätt färg på nätet sen :P

Snart är det dags för kalas för mig och Kim lite sent firade kanske men det ska bli kul att få träffa alla :D Ska bli så gott och smaskigt med smörgåstårta och jordgubbs- och hallonmarängpaj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0