Julafton

Igår var det julafton. Vi firade jul hemma hos mormor och morfar.Tyvär kunde inte Klas komma för han mådde inte så jätte bra :( Men vi hade trevligt ändå, maten var jättegod och sen såg vi på kalle, åt mer mat, öppnade julklappar, film, mer mat och sen lekte vi med kluriga "logik pussel". Vi kom hem runt halv 12-12. :D Och jag fick jätte fina klappar av alla. Jag fick hörlurarna som jag hade önskat mig av mormor. Två kokböcker med bara kakor, tårtor, praliner och en massa annat gott! Oj vad sugen jag blev på att baka igen. Och en jätte gullig kakburk :) Och en ny mobil, men den vill jag inte ha i fickan precis :P Och en del annat. 
 
Linda och David fick inte lika många klappar, men det kan ju bero på att Linda fick en iPad och David fick det nya xBox Kinect. 
 
 
 
Idag har jag och Lindat varit ute och fotat. Linda ville ha nya bilder på henna och Jump... hette han så?... jaja. Det gick så där men jag tror att jag lyckades knäppa några bra bilder iaf. 
 
Och som ni kanske ser så har lindat gjort en ny bloggdesign åt mig! Den blev så fin! Mycket bättre än den gamla :D Tack syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0