Sista veckan

Idag fick jag tillbaka duggan i matte. Lyckades kamma hem hela 4 av 6 möjliga extra poäng till tentan :) jag är nöjd!

Idag gick vi igenom sista kapitlet i fysiken! Nu är vi "klara". Nu blir det å plugga in allt så att jag förstår det innan tentan. Så kul det ska bli med "jullov".

Igår efter skolan så bakade jag, Emelie, Mats, Hanna, Jonatan och linus lussebullar och åt tacos ihop. Sen satt vi och åt bullar och drack glögg och snackade :) jätte kul och mycket skratt med. Emelie delade ut små kort till några personer och där stod ett hemligt uppdrag. Det var konstiga saker som man skulle säga mitt under middagen utan att folk skulle fatta att man uppenbart spelade men att det blev en hel del skratt och konstiga diskussioner! :D det var skönt att äntligen få göra något kul med dom och inte bara prata skola hela tiden.

Och snart bär det av söder ut. Bara två dagar kvar, kanske borde packa snart även om vi slutar kl 14 och bussen går 19:30 på fredag. För fysikläraren har planerat in en labb sista lektionen innan lov, och vi ska skriva en labbrapport! Hur ska vi hinna det? Alla åker ju hem då. Kul att ha den rapporten ogjord hela lovet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0