Gott nytt år!


En dag sen kanske med att säga detta men Gott nytt år!

Kom upp till skellefteå tre timmar senare än beräknat i förrgår. Hade knappt fått någon sömn alls. Så jag var ganska slut när jag kom upp, dagen för nyårsafton och allt och inga planer var inplanerade. Så vi åkte till systemet tillsammans med Jonas och sen hade vi en ganska hyfsad klar bild över vad vi skulle göra dagen efter.

Ja det blev ändå bra måste jag säga. Men festligare nyårsmiddag har jag ätit men det var gott ändå. För mig blev det en portion av ICAs buffé de andra köpte pizza eller hamburgare :P Vi orkade inte laga någon mat, speciellt när vi kom fram till vilka vi skulle vara med på kvällen före så är det lite svårt att fixa fram någon super middag :)

Men kul hade vi! Träffade mycket nytt folk, spelade spel och lärde känna varandra. Vi spelade Kinect på XBOX, gick inte så jätte bra efter några glas vin mm.

Och så här kände jag mig i morse :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0