Förlovad!

Iiihhh! Ja jag är förlovad! Igår firade jag och Kim 3 år och då frågade han om vi skulle förlova oss :D

Så här gick det till:

Vi hade just kommit hem ifrån resan i söder. Vi hade tagit en dusch och låg och myste lite i sängen och skulle sova en liten stund men jag hade inte riktigt ro för det var ju ändå våran 3 årsdag och då ville jag ju inte sova bort dagen. Men Kim tyckte att vi kan göra något kul på fredag istället för då finns det lite mer att hitta på och vi är inte så slut då. Så han frågade mig vad jag ville göra. Jag ville gå på bio och äta ute någonstans. Men då sa han att han ville göra något roligare. (Roligare? Vad finns det som är roligare än bio och resturang... jag kom inte på något annat än bio)
- Jag tycker att vi ska köpa två ringar. (Ringar vadå för ringar...?) Det tog några sekunder innan jag förstod men sen när det gick upp för mig blev jag jätteglad! Och sa ja så klart!

Så imorgon ska jag och Kim kolla på ringar och beställa. Båda vet vilken sorts ringar vi vill ha. Måste ringarna matcha? För våra gör inte det.. Jaja man får väl göra som man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0