Allt annat jag gjort i helgen

I fredags var jag chaffis och kom hem ca 2-3 men jag tjänade lite kosing iaf ;)

När jag vaknade runt 10 så började jag baka pepparkakor. Sen runt 2 åkte jag och Linda till myrornas och Jacks. Jag fyndade en julgardin till köket (25kr) och 3 ljuslyktor som man hänger upp i ett snöre. Hade dock bara en krok hemma så jag får väl fixa fler imorgon. Och sen blev det andra småsaker som kan vara bra att ha. Och sen kom jag och Linda på att vi skulle testa på något nytt och exotisk som finns på Jacks till middag. Det blev en wook på sötpotatisnudlar och jordnötssås med friterade räkchips till. Jag kommer aldrig mer äta sötpotatisnudlar, dom såg ut som maskar och hade en konstig gummi konsistens. Efter 4 timmar såg de lika dana ut som när de var nykokta

Sen lekte vi charader och jag vann. :)

Idag har jag städat sen igår och bakat lussebullar. Jag har ingen aning om hur många men det är en hel del kan jag säga :) nu är jag helt slut och jag har knappt gjort några läxor alls!

Vi har dugga på torsdag i fysik. Det känns som att jag har bra koll på allt när jag läser anteckningarna men när jag ska göra uppgifterna i boken så fattar jag noll...

Nä ska kanske spela lite Sims och äta bullar. Tar skolan imorgon, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0