Helgen

Den här helgen har väl varit sådär.. I fredags spelade jag, Mli och Linda sims ihop och snackade. Det var jätte kul men det blev rätt sent kan man väl säga ;) när jag vaknade dagen efter så hade jag en grym huvudverk som aldrig släppte och den blev bara värre. Mot kvällen hade jag sån migrän att jag mådde dåligt av att stå upp. Så det blev inte mycket gjort för min del. Jag såg 9 avsnitt av Bones och åt godis. Kim var jätte gullig som diskade hur mycket som helst och åkte iväg och handlade godis åt mig och myste med mig. Och vi såg hockeyn ihop. Sen gick vi och la oss och jag somna typ direkt.

Idag är huvudverken nästan borta och jag började dagen med att titta på en massa avsnitt av I didnt know I was pregnant på youtube. Så hemskt det måste vara. Att en dag få så ont i magen att man tror att man ska dö och sen kommer in på akuten och de berättar att du ska föda, nu! En tjej hon han inte in till sjukhuset utan födde barnet i sitt studentrum med hennes rumskamrat till hjälp och ingen av dom anade något.

Nä men nu kanske jag ska göra något vettigt av dagen. Har visserligen städat toan men det blev som inget pluggande för min del igår. Så jag får väl ta tag i det. Kanske fara och handla också, vi får se.

Åh vad jag saknar solen, klockan är 14.05 och det börjar redan mörkna... Och vintern har knappt börjat :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0