Jippe!

Klarade kemitentan!!! Fick 19,5 +1 poäng från duggan vi hade. Alltså 20,5 poäng och för att få godkänt måste man ha 19 poäng! :) det var på håret men det gick!

Annars har inte gjort så mycket idag annat än skola och slappat. På matten måste vi ha gått igenom det jobbigaste någonsin. Bråk kan vara jobbigt som det är men nu ska vi räkna när man delar två bråk med varandra och dom har parenteser, x och y och potenser också!

Och jag har sån träningsverk från Tabatan igår! Nacke, skuldror, triceps, rygg, rumpa, lår och vader! :) men det var behövligt att få komma bort, påvägen hem funderade jag en del kring hur jag vill göra efter basåret. Vad vill jag plugga sen? Vad vill jag egentligen bli? Finns det jobb som det? Är lite inne på biolog, geolog eller antropolog... Ska nog prata med någon på CV om lite rådgivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0