Juligt var det här!

Duggan gick väl okej, kunde inte allt men det hade jag inte väntat mig heller. Annars så har jag mest varit trött och seg hela dagen.

Men så fort jag kom hem fick jag hur mycket energi som helst! Jag har städat, diskat, tagit ner saker i källaren och tog upp julgranen. Kunde inte låta bli:) så jag har knutit ca 65 snören till kulorna och klätt granen. Åh så den glittrar!!

Och kim kom hem från stan och var jätte exalterad för han hade köpt min julklapp och tyckte att jag skulle öppna den direkt! För han ville att vi skulle använda den på vår "lilla julafton"...

Tillslut blev jag för nyfiken. Det var en chokladfontän!!! Åh jag har pratat om en sån sen vi blev ihop :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0