Tentor

Igår tentade jag av hela matte b kursen och imorgon ska jag tenta av hela biologi a. Så idag har jag mest pluggat biologi, varit hos tandläkaren och bakat kakor :)

Och har jag letat på en massa sidor på nya iPhone skal, helst med en massa bling på :D har hittat otroligt snygga på ebay men har inte vågar klicka hem något. Skulle klicka hem en på tadera men hade glömt av mitt lösenord så mitt konto blev spärrat i en timma när det var 40 min kvar på budgivningen....

Ser typ fram emot imorgon för vi har istortsett bestämt att efter tentan ska jag och några till ifrån klassen äta på stan och sen se filmen Ted på bio :) ladda energi till helgens superplugg inför kemi tentan. Är så nervös inför den... Jag kan typ ingenting känns det som :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0