Full rulle

I skolan är det helt galen, igår gick vi igenom allt man kan gå igenom om kolväten, alkoholer och sånt. Det var ganska mastigt att försöka ta in i skallen under en 3 timmar lång lektion. Jag är fortfarande slut i huvudet och sen mer idag..

Ännu jobbigare blev det när matte läraren tog fram planeringen för matten. 3 veckor till och sen sluttenta på hela matte b kursen... Gahh!!! Hur ska det gå?! Helt galet ju!

Har nästan kommit ikapp det jag missat i matten när jag har varit sjuk, ligger typ en sida efter. Det tänkte jag ta igen ikväll. I biologin är jag helt ikapp och kemin har jag läst allt till men inte gjort uppgifter klart. Och på tisdag har vi dugga (mini prov) i kemi.

Så det blir nog ingen travers (studentpuben) för mig i helgen, :(

Nä nu ska jag tvätta i mängder och sen springa till en buss och äta mat hos Ulla och Valle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0