Update om skolan

Idag har jag nästan kommit ikapp det jag har missat under veckan då jag var sjuk, men så fort jag nästan är klar så börjar vi på något nytt. Idag började vi på kapitel 3 i matte boken. Och är typ ikapp med kemin och läraren är så snäll som fixat så att jag kan komma och labba med en annan klass ( labben jag missade var obligatorisk).

Nu börjar vi med det roliga i biologin, genetik!!!
Åh det är så kul, och det känns som att jag är ganska påläst :) snart ska vi börja på vårt enskilda arbete i genetik och jag tänker jobba med hur forskarna vill hitta hur man aktiverar "avstängda" gener. Och på så sett ta fram gamla egenskaper tex gälar, fjäll, simhud och en massa sånt och då kanske skapa en "dinosaurie" höna :)

På tal om ingenting så är tor jätte mysig nu men förut idag var han inte det. Just när jag står och rensar kattlådan så ska han givetvis gå dit och kissa just då... Suck äckelkatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0