Femtio nyanser av honom :)

Så fruktansvärt skönt det har varit att fått läsa en bok igen. Avkoppling på högsta nivå! Att kunna läsa och helt begrava sig i en bok utan att känna att man borde plugga eller borde en massa annat. Nu har jag läst Femtio nyanser av honom. Jag har varit helt tagen och har knappt lämnat den ifrån mig. Har kommit på mig själv med att ha suttit och läst i nästan 6 timmar i sträck och började nästan bli lite yr för att jag inte hade ätit något under den tiden. Men när jag lagar mat kan jag inte koncentrera mig och vill bara läsa mer!!! 
 
Boken är så sjukt bra! Alla borde läsa den. Den är inte bara erotisk.. okej väldigt mycket erotisk MEN det handrar även om en komplicerad kärlek. Och ju mer jag läser deosto mer jag veta vad som händer här näst. Jag blev helt tagen av karraktärerna och kan inte släppa dom. Jag vill veta mer... jag vill vara där... 
 
Jag vill börja på nästa bok men jag vill också umgås med människor under mitt lov och på lördag är det högskoleprovet och sen börjar ju skolan om i sin vanliga takt. Då kan jag inte läsa längre. Jag kommer nog inte göra annat under sommarlovet. Läsa, bada, umgås och cykla om jag får tag på en billig och bra cykel.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0