Förändringar

Det har skett lite förändringar sen senast och som jag har glömt att skriva.

Vi har köpt nya soffor, eller ja nya är dom väl inte men nyare än dom vi hade. Vi bytte ut vår stora fusk skinn hörnsoffa mot två Ektorp soffor. En trea och en tvåa i beige för bara 900 kr för båda! Visst klädseln var lite noppig men helt ok skick för det priset.

Men en stor förändring är att Kim har fått fast anställning i 6 månader på förskolan i Sörböle. Heltid! Så grymt skönt! Så nu funderar vi på att flytta men vi får se om vi hittar något.

Jag har målat om i hallen så nu är den mycket fräschare och i en färg :)

Jag och Kim har gått med i Åsas och Mlis viktminskningstävling. Men jag har väl inga super krav på mig själv. Jag tänker runt -5 kg innan sommaren och sen bara hålla det. Kim går mer all in för det och är jätte duktig :D

Hmm det var något mer jag tänkte på men kommer inte på det.. Jaja kommer väl på det lagomt till när inlägget är klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0